mjphotoscollectors.com

Linkez ici les sites consacrés aux Jackson 5 et tous les artistes Motown
Link here the Jackson 5 and motown websites

mjphotoscollectors.com

Messagede raisa » 31 Mai 2010, 20:56

Hi all,

It's been almost a month now since a brand new exciting site was started by a good friend of mine.
He asked me to do the J5 gallery on his site and I agreed.
I love collecting pictures of the Jackson 5 and I now have a chance to share them with the rest of the world :D
I really want to make this the best J5 gallery around, I hope this will be something special.
I hope you come and visit the site soon, we already build the biggest J5 picture gallery around with over 1300 pictures.
Anyone can join the site to discuss and post pictures. Feel free to correct me if some pictures aren't dated right or if they belong in another category. I'm 20 years old and I still think I have a lot to learn about the J5 and very often, it's hard to find out where pictures come from if they're so 'old'.
http://www.mjphotoscollectors.com

I'll try to give a brief translation in french but my french is truly horrible :oops:

Il y a presque 1 mois qu'un bon ami a créé un nouveau site Web, appelé mjphotoscollectors.com.
Il m'a demandé d'organiser et télécharger les photos du Jackson 5.
J'adore collectionner des photos des frères et maintenant, j'ai eu l'occasion pour les partager avec tous le monde.
Je voudrais bien créer le meilleur site Web pour les photos du J5, j'espère que ce site-ci sera spécial.
J'espère que vous voudrais m'aider! J'ai 20 ans et je peux encore beaucoup apprendre sur le J5.
Il y a déjà plus que 1300 photos téléchargé, la plus grande collection de photos du J5 en ligne!
raisa

Re: mjphotoscollectors.com

Messagede Yoann » 16 Juin 2010, 08:30

Amazing website!!
Don't worry, I didn't forget to add your link !! :)
Image
Yoann

Messagede raisa » 16 Juin 2010, 13:15

Yoann a écrit:Amazing website!!
Don't worry, I didn't forget to add your link !! :)

I do my best.
I'll have my last exam in a few days and then I'll have more time to pload more. I'll try to get the J5 gallery to 2000 pictures :D

And which link are you talking about? :)
raisa

Messagede jerika58 » 02 Sep 2010, 12:12

Nagyon jó ez az oldal a :mjphotoscollectors.com , de 3 napja nem lehet megjeleníteni az oldalt, 403 hibakódot ír ki. Mikor lesz megint megtekinthető a honlap??? Nagyon sok kép szerepel Michael Jacksonról és nagyon szereném tovább nézni őket, mert csak a feléig jutottam el. Szeretném kérni a segítségüket!!!! Köszönettel
jerika58

Messagede Foulecamp » 03 Sep 2010, 16:28

Désolé, ceci est un forum français. Pouvez-vous traduire votre texte en français, ou éventuellement, en anglais ?

Sorry, this is a french board. Could you translate your message in french, or eventually in english ?
Image
Foulecamp
Administrateur du site

Retourner vers Websites